sobota, 1 września 2012

Może jakaś zmiana .? ....

 
Ahh .. już niedługo a w parkach zamiast pięknych zielonych liści zobaczymy tylko te w jesiennych barwach. Niestety ... lato już odeszło. Za oknem coraz niższa temperatura. Choć nie powiem, bo po poprzednich dwóch ponurych i deszczowych dniach mile zaskoczyło mnie dzsiaj słońce, które nieśmiało wygląda zza chmury.
Dziś 1 września. Normalnie byłabym już po rozpoczęciu roku szkolngo, jak to było np. w poprzednim roku. To ostatni weekend wakacji a ja siedzę w domu. W tle słyszę piosenkę duetu Liber & Mateusz Mijał-Winny. Tyle, że to nie ja jej słucham a malarz, który kończy pracę w salonie [nareszcie].
Jeśli miałabym podsumować tegoroczne wakacje to podzieliłabym je na dwie części. Pierwsza obejmuje lipiec i początek sierpnia. Ten czas nazwałabym najgorszym z możliwych. Powód .? - krwiak podrzepkowy. Ciągłe wizyty u chirurga [nawet 2-3 razy wtygodniu] tak mnie męczyły a na dodatek w domu musiałam cały czas leżeć .. Za to druga część wakacji przebiegła już znacznie lepiej . Spotkania z przyjaciółką, kilka imprez ze znajomymi i chumor automatycznie lepszy.
 
Co do tytułu posta . Mam zamiar zmienić wygląd bloga, ale do tego niestety potrzebny mi program do obróbki graficznej, który na chwilę obecną nie posiadam, ale będę miała lada dzień . Już nie mogę się doczekać. Z drugiej strony zanim jednak nauczę się go tak 'porządnie' obsługiwać to też może trochę potrwać. Ale jak mówi przysłowie : 'dla chcącego nic trudnego' ;)
 
 
Do zobaczenia w kolejnym poście ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już masz zamiar skomentować post to prosze abyś nie używał jakichkolwiek wulgaryzmów itp. Jeśli chcesz to jak najbardziej możesz udzielić mi konstruktywnych słów krytyki. Słowa pochwały także mile widziane.