piątek, 31 sierpnia 2012

Rain, rain, rain ...

 
Dokładnie tak samo wygląda okno mojego pokoju, gdy na nie spoglądam. I to od momentu, kiedy dosłownie 'zwlokłam' się z łóżka, tzn. ok. 5:30. Tak, tak, pewnie sobie teraz myślicie co za głupek wstaje tak wcześnie no ale niestety już od początku tygodnia jestem do tego zmuszona. Powodem jest remont ... już drugi w te wakcje. Mam ich serdecznie dość .
 
A teraz może zmieńmy temat. Jeżeli ktokolwiek czyta moje posty to może choć trochę znajomy wydaje się mu zespół PAKTOFONIKA. Czemu akurat o Nich w dzisiejszym poście.? Ano dlatego, że dokładnie 21 września odbędzie się oficjalna premiera filmu fabularnego wyreżyserowanego przez Leszka Dawida. Jego prapremiera odbył się już w maju podczas 37. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Film ten jest dziełem twórców "Sali Samobójców". Opowiada on historię działalności zespołu. 'Magik', 'Fokus' i 'Rahim' zakładają w Katowicach zespół hip-hopowy i nadają mu nazwę Paktofonika- co oznacza 'pakt przy dźwiękach głośnika.
 
Jak dla mnie zobaczenie tego filmu jest priorytetem. Zapowiada się naprawdę świetnie. Dla wszystkich fanów polskiego hip-hopu będzie to nie lada gratka. Koniecznie wpadnijcie do kin. Dla zainteresowanych poniżej trailer filmu:
 
 
[*] Magik-26.12.2000r. [*]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już masz zamiar skomentować post to prosze abyś nie używał jakichkolwiek wulgaryzmów itp. Jeśli chcesz to jak najbardziej możesz udzielić mi konstruktywnych słów krytyki. Słowa pochwały także mile widziane.